سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

بزن بزن که داری خوب میزنی

مادرم یک مجله خریده است، از این خوشگل گوگول مگول باحال خوشرنگ قشنگها که عینهو خارج است و عکسهایش آدم را می برد به عمق باکلاسی و لخت و عور رها می کند و دست خالی بر می گرداند. از همینها که عکس خوشتیپها را می گذارد و بعد می گوید بروید اینقدر بدهید از این لباسها بخرید که شما هم خوشتیپ شوید. بعد انواع سس را برای خوردن پیتزا و لازانیا و آش رشته و حلیم بادمجان معرفی می کند. بعد می آید می گوید الان هوا گرم است از این لباسها بپوشید، از همانها که چون مملکت اسلامی ست تخم نمی کنید بپوشید.  بعد می گوید بفرمائید جراحی ممه، یدونه هم کمه. بعد خبر می دهد که اگر کرفس بخوری با شنبلیله تمام روده ات همچین تمیز می شود که اگر دهانت را باز کنی می توان از سوراخ کونت شورتت را دید. خلاصه از همین مجله خیلی خوبها.

توی این مجله یک جا خیلی گنده و هشدار دهنده تیتر زده «راههای مقابله با پشه ها مخصوصا در شب». همچین این تیتر جذاب و ضروری و لازم است که فقط عنوانش کافی ست تا مایو را بپوشی و شیرجه بزنی در سطر و ستونهایش. حالا من مطلب را گرفته ام می خوانم و مثل بز مانده ام که طرف در چه حال و هوایی بوده که این را نوشته است. پیشنهاد داده سیر را خرد کنید و آبش را بریزید در یک کاسه و بمالید به بدنتان! و بعد لطف کرده و اضافه نموده که اگر از بوی سیر بدتان می آید، یک خفاش بگذارید در اتاقتان تا پشه ها را بخورد!!

حالا من هی می خواهم فحش ندهم! خفاش؟؟؟ مگر اینجا سیرک است؟ مگر ما توی غار زندگی می کنیم؟ می خواهی بت من بخرم یک اسپایدر من هم بگذارم کنارش؟؟ سیر؟؟ سیر بمالم به خودم؟ خب اگر سیر بمالم به خودم که گودزیلا هم نزدیکم نمی شود! اصلا می خواهی بروم شبها توی پیاز و آبلیمو بخوابم؟؟ خب من می روم شبها با پشه ها همبستر می شوم عاقلانه تر است که! اینطوری که پشه ها به ریش جد و آبادم می خندند! لعنتی! پیشنهاد نده، همان از فواید ترخون و دیزی سرای نمونه و عمل ِ پس یقه بنویس شما! خفاش؟ آب سیر؟؟؟

4 پاسخ به “بزن بزن که داری خوب میزنی

  1. Sajjad ژوئیه 8, 2011 در 11:17 ب.ظ.

    الله اکبر !
    تو این مملکت از بیشتر اتفاق میفته و آخرش هم میگیم الله اکبر !

  2. Queentheodora ژوئیه 9, 2011 در 9:36 ق.ظ.

    من یک راهکار دارم
    یک لیمو ترش را به دو نیم کنید
    کنار تختتان قرار دهید
    هرچقدر بیشتر بماند بهتر عمل می کند

  3. Hadi ژوئیه 9, 2011 در 11:59 ق.ظ.

    فکر کنم نویسنده مطلب احتمالا اون موقع آب شنگولی زده ( اونم فقط از نوع سیر !! ) اییییی

پاسخی بگذارید

