سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

از آن بالا دختر می آید!

پله را فراموش کن!
نترس!
بپر از آن بالا!
…..آغوشم برایت پهن است.

.

7 پاسخ به “از آن بالا دختر می آید!

  1. مرثا ژوئیه 22, 2011 در 1:29 ب.ظ.

    والا این چیزی که من می بینم، قصد پریدن نداره. فقط می خواد دلبری کنه 🙂

  2. jhm ژوئیه 22, 2011 در 2:10 ب.ظ.

    شما که هم آغوشت بازه هم مشتاق! پس چرا این بنده خدا رو پایین میکشی؟ خب خودت برو بالا دیگه. اصلا خودت نترس و پرواز کن و برو اون بالامالاها!

    اینطوری بهتر نیست؟!!

  3. عروسک سنگ صبور ژوئیه 23, 2011 در 9:45 ق.ظ.

    بله مثکه شما هم مثل ما شیرازی هستین….

    یاروم بیا
    دلداروم بیا
    من نمی تونوم D:

  4. Hadi ژوئیه 23, 2011 در 2:56 ب.ظ.

    یعنی اصلا . اصل حالو خودش میبره . باید از خداش هم باشه اونقدر اون لحظه که تو هوا هستی حال میده . آخ حال میده . بپر عزیز بپر .
    ( البته من ایطوریشو نپریدم ! ولی 3،4 باری با » کایت » پریدم !! که اون پایین هم اتفاقا نیمچه آغوشی هم بود 🙂 بپر… تو هوا بودن خیلی خوبه اونم وقتی باند فرودش یه جفت دست گرم و نرمه : )

  5. nazanin سپتامبر 4, 2012 در 3:51 ب.ظ.

    من امتحانش کردم
    دقیقه آخر بین زمین آسمون که بودم جا خالی داد …

پاسخی بگذارید

