سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

آخرین باری که دروغ گفتی کی بود؟

–  آخرین باری که دروغ گفتی کی بود؟
+  به اون یا به خودم؟
–  به اون.
+  خیلی وقت پیش.
–  چی گفتی؟
+  گفتم خسته شدم! برو از زندگیم بیرون!
–  بعدش چی شد؟
+  باور کرد و رفت.
–  به خودت کی دروغ گفتی؟
+  از وقتی که رفت تا همین الان.
–  چی گفتی؟
+  برمیگرده! برمیگرده! برمیگرده!…

6 پاسخ به “آخرین باری که دروغ گفتی کی بود؟

  1. خـــآتون خــــآموش ژوئیه 25, 2011 در 11:17 ق.ظ.

    اخرین باری که به اون دروغ گفتم همون باریه که به خودم دروغ گفتم

  2. L ژوئیه 25, 2011 در 3:55 ب.ظ.

    نمي دونم چرا فكر كردم اين تكراري…. يعني همينجا قبلا خوندمش!؟
    واقعا ممكنه؟!؟؟

    • سراب ساز سودا ستیز ژوئیه 25, 2011 در 4:40 ب.ظ.

      خیر. نه قبلا اینجا خوندی و نه جای دیگه. احتمالا ممکنه مضمونش برات آشنا باشه که خودم هم قبلا با این مضمون نوشتم. البته خودم امروز دیدم که توی فیس بوک و گوگل پلاس بدون ذکر منبع دست به دست شده. اما خب من علاقه ای به کپی کردن نوشته دیگران (مصخصوا اینکه منبع رو ذکر نکنم) ندارم. اگه شک داری میتونی توی گوگل متنش رو سرچ کنی و مطمئن شی.

  3. jhm ژوئیه 26, 2011 در 7:45 ب.ظ.

    آخریش دقیقا یادم نیست ولی یادمه زیاد بودن-خیلی زیاد

پاسخی بگذارید

