سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

حال من بی تو – همین الان

یک وقتهایی دلت می خواهد پیشت باشد، روبرویت ایستاده باشد، چشم در چشمت دوخته باشد، هیچکس دیگری هم آنجا نباشد، آنوقت کمی فاصله بگیری، آب دهانت را قورت بدهی، مکث کوتاهی کنی و با تسلط کامل بگویی: «تو یکی دیگه خفه شو بابا!»

7 پاسخ به “حال من بی تو – همین الان

  1. Juno ژوئیه 30, 2011 در 8:57 ق.ظ.

    و حتی چیزای بدتر بگی

  2. خـــآتون خــــآموش ژوئیه 30, 2011 در 12:02 ب.ظ.

    اما جلو بقیه باشه بهتره البته اگر اونم جلو بقیه حرف اضافه زده باشه

  3. پروانه کوچولو ژوئیه 30, 2011 در 7:51 ب.ظ.

    حال الان من

    بیشتر اوقات همچین حسی رو دارم

  4. شیمـ ژوئیه 30, 2011 در 9:53 ب.ظ.

    خفه شو واقعا مفیده همیشه

  5. ويكا اوت 5, 2011 در 2:00 ب.ظ.

    اخ گفتي…..خيلي دلم ميخواد اين حرف رو بزنم.خيليييييييي

پاسخی بگذارید

