سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

آخرین باری که آواز خوندی کی بود؟

–  آخرین باری که آواز خوندی کی بود؟
+  دو سال پیش. صدای داریوش رو دوست داشت. براش «یاور همیشه مومن تو برو سفر سلامت، غم من نخور که دوری برای من شده عادت» رو خوندم.
–  بعدش چی شد؟ چی شد که دیگه نخوندی؟
+  رفت… غم من رو هم نخورد… برای من هم عادت نشد…

2 پاسخ به “آخرین باری که آواز خوندی کی بود؟

  1. خـــآتون خــــآموش اوت 8, 2011 در 8:16 ب.ظ.

    آره ماهم از این آوازا زیاد خوندیم ..

  2. nazanin سپتامبر 4, 2012 در 3:23 ب.ظ.

    امروز صب
    توو پل هوایی فرهنگسرای بهمن پشت سرمو نگاه کردم دیدم کسی نیست شروع کردم خوندن
    «وقتیکه تو بد می شی باز می بینم دنیا رو سرم خرابه
    می بینم که باز دارم دق می کنم همه چیز نقش ِبر آبه
    اما تا می خوام برم گریه کنووون
    سر به دیوارا بکوبم
    باز به دادم می رسی به من می گی عشقمی تو خوب ِ خوبم » پایین پله ها خواستم بند کفشمو ببندم که یه خانم که داشت اشکاشو به زور جمع می کرد از پله ها می اومد پایین
    دعا دعا کردم صدامو نشنیده باشه …

پاسخی بگذارید

