سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

پس من کجا هستم؟

تنها که می شود،
برهنگی اش را به زمین می کشد،
دود سیگارش را به هوا می مالد.

تنها که می شود،
بی من که می شود،
هیجان انگیزتر از همیشه است.

.

3 پاسخ به “پس من کجا هستم؟

  1. Hadi اوت 31, 2011 در 2:34 ب.ظ.

    شما تو هم در اتاقی دیگر . جایی دیگر . با زمینی دیگر . با هوایی دیگر . با … هستی .

    و هردو در ذهن خود . با اتاقی مشترک . با زمینی مشترک . با ….. مشترک تصویر سازی میکنید !

    و این عالیست گاهی البت نه همیشه.

  2. ロクサーナ سپتامبر 1, 2011 در 8:05 ب.ظ.

    تنها که می‌شود
    بی من که می‌شود

  3. غزالیات سپتامبر 14, 2011 در 4:42 ب.ظ.

    تو همان جایی که باید باشی…
    نزدیک تر از برهنگی اش
    نزدیک تر از آن حس هیجان انگیز
    نزدیک تر
    جایی که فقط تو هستی
    و هیچ کس را
    راه نداده است
    نزدیکتر بیا

پاسخی بگذارید

