سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

آخرین باری که دلت تنگ شد کی بود؟

+ آخرین باری که دلت تنگ شد کی بود؟
– چند ماه پیش.
+ برای کی؟
– کسی که رفته بود.
+ بعدش چی شد؟
– اونقدر تنگ شد که هر کی تو دلم مونده بود خفه شد و مُرد.
+ ارزشش رو داشت؟
– به هیچ وجه.
+ بخاطر اونایی که خفه شدن و مردن؟
– نه. بخاطر اینکه دلم دیگه هیچوقت گشاد نشد.

6 پاسخ به “آخرین باری که دلت تنگ شد کی بود؟

  1. مادیان وحشی سپتامبر 14, 2011 در 1:24 ق.ظ.

    یه کم جا وا نمی کنی ما هم جا شیم؟؟؟؟

  2. غزالیات سپتامبر 14, 2011 در 3:53 ب.ظ.

    چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود…

  3. فرزانه سپتامبر 14, 2011 در 6:59 ب.ظ.

    آخرین بار که دلم تنگ شد برای کسی بود که باورم نمیشد این قدر با من عجین شده باشه
    مثل مهمانی که آمد و نرفت

  4. پنگول سپتامبر 14, 2011 در 8:56 ب.ظ.

    دل گشاد کن چینی رسید

  5. من بارا سپتامبر 20, 2011 در 10:34 ب.ظ.

    akharin bari ke delam tang shod pashimooon shodam

پاسخی بگذارید

