سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

به جای زار زدن، کوفت کن

«بدترین و فاجعه آمیز ترین بخش افسرده بودن، مسئلهء غذا ست. رابطهء یک نفر با غذا یکی از مهمترین روابطی ست که تعریف شده است. فکر نمی کنم رابطه شما با والدین تان تا این اندازه مهم باشد. افرادی هستند که هیچوقت والدینشان را نخواهند شناخت. فکر نمی کنم رابطه شما با دوستانتان مهم باشد. اما ارتباط شما با هوا مهمترین است. شما نمی توانید با هوا بهم بزنید! شما در یکدیگر گیر افتاده اید. جدی بودن رابطهء شما با آب فقط کمی از رابطه تان با هوا کمتراست. و بعد از آنها غذا، شما نمی توانید بی خیال غذا شوید و با او بهم بزنید و سراغ چیز دیگری بروید. باید سعی کنید این حقیقت را بپذیرید که حتی وقتی افسرده اید، غذا همچنان دوست شماست.»

(این یک داستان بامزه است – ند ویزینی)

.

4 پاسخ به “به جای زار زدن، کوفت کن

  1. من بارا سپتامبر 19, 2011 در 11:08 ب.ظ.

    نه بابا من الان دو روزه لب به غذا نزدم….فک کنم مال این پارازیت هاست
    در نهایت همه چی به پارازیت بر می گرده گمونم؟: )

  2. مادیان وحشی سپتامبر 19, 2011 در 11:40 ب.ظ.

    مهمند. اما یه چیزی کم دارند.
    یه چیزی تو زندگی هست که بهشون عمق میده. مفهوم میده. تبدیلشون میکنه به خاطره. به لذت. اگه اون نباشه دیگه اینا هم برات بی مفهوم میشن. بعضی وقتا هم میخوای یه جوورایی از شرشون خلاص شی!

  3. Layla سپتامبر 20, 2011 در 2:24 ق.ظ.

    اتفاقن من هر وقت از غذا بیزار میشم مثل این‌روزهام، میفهمم که افسردگیم زده بالا…

  4. مرمر سپتامبر 20, 2011 در 1:26 ب.ظ.

    هوووووم !
    آره واقعن ! البته من شده تا 2 روزم خودو کنترل کنم اما بعد از خجالت شکمم درومدم !

پاسخی بگذارید

