سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

می خواهم بیایم!… بیایم؟

می دانم تنهایی ات شبیخون حجم مرا پیش بینی نمی کرد،
می خواهم بیایم تا برایم بگویی چه اندازه تنهایی ات بزرگ است.

حرفی بزن!… بیایم؟

پ.ن: برداشتی آزاد از سهراب سپهری.

10 پاسخ به “می خواهم بیایم!… بیایم؟

  1. میرزا آدم جان اکتبر 7, 2011 در 8:37 ب.ظ.

    خاصیت عشق همین است دیگر.

  2. پروانه کوچولو اکتبر 7, 2011 در 9:22 ب.ظ.

    بیای حرفی نمی ماند از تنهایی
    پر می شود حجمش با ابعاد تنت، هر اندازه که باشد.

  3. Amir Emad اکتبر 8, 2011 در 4:22 ق.ظ.

    این پست منو یاد سهراب سپهری انداخت
    تولدش مبارک….
    در ابعاد اين عصر خاموش
    من از طعم تصنيف در متن ادراك يك كوچه تنهاترم.
    بيا تا برايت بگويم چه اندازه تنهايي من بزرگ است.
    و تنهايي من شبيخون حجم تو را پيش‌بيني نمي‌كرد.
    و خاصيت عشق اين است.

  4. مادیان وحشی اکتبر 8, 2011 در 10:17 ق.ظ.

    می دانم می شنوی
    سکوتم را
    واژه به واژه
    حرف به حرف….

  5. عروسک سنگ صبور اکتبر 8, 2011 در 11:42 ق.ظ.

    درست عین مامان من:
    – مریضم دارم می میرم می بینه ها
    – سوپ می خوری واست درست کنم؟!!!!!!!!!

    سوال نداره که….Always wait for her to make a first move?!!!

  6. Amir Emad اکتبر 8, 2011 در 4:28 ب.ظ.

    آره الان دیدم ولی من اصلان منظور خاصی نداشتم فقط قصدم یاد آوری تولد سهراب بود…..

  7. طناز اکتبر 8, 2011 در 5:31 ب.ظ.

    كاش مي شد منم حرفي بزنم

پاسخی بگذارید

