سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

سَـ سا سو سِـ

1.  یک سال پیش، در چنین روزی، من همین آدمی بودم که حالا هستم. منتها یکهو دلم خواست یک وبلاگ جدیدی راه بیاندازم و حرفهای قدیم را اینبار به شکل جدیدی بزنم (هرچند در نهایت حرفهای جدید را به همان شکل قدیم نوشتم) مسئله ای که وجود داشت انتخاب اسم بود. پروژه را اینگونه تعریف کردم: «یک عنوان چهار کلمه ای برای وبلاگ در نظر می گیرم که حرف اول تمام کلماتش یکی باشد» بعد تعریف پروژه را برای رسیدن به هدف مورد نظر اینگونه تغییر دادم: «یک کتاب را باز می کنم. اولین اسم درج شده در صفحهء سمت چپ را در نظر می گیرم و با استفاده از حرف اولش، سه کلمهء دیگر (که البته بتوانند چهارتایی در کنار هم مفهومی بسازند) را انتخاب می کنم» کتاب را بخاطر ندارم، اما کلمه ای که از آن درآمد این بود: «سراب»

2.  در قسمتی از دومین پست وبلاگ نوشتم : «… اینکه تصمیم بگیری وبلاگی بزنی و جلوی چشم همه افکارت را لخت و برهنه و چیزی که در کله ات می گذرد را مکتوب کنی، باور کنید، آخر شجاعت است. اینکه زیر قضاوت بروی، اینکه برای کسانی که نمی شناسی حرف بزنی، اینکه از عقاید خودت در برابر هر فرهنگ و تفکری دفاع کنی، اینکه اصلا خودت را در اندازه ای ببینی که حرفی برای گفتن داشته باشی، باور کنید اینها برای خودش خیلی شجاعت است…»

و حالا من پسر شجاعی هستم که آن بخشی از شجاعتم که مربوط به «سراب ساز سودا ستیز» می شود، امروز یک ساله شده است. به احترام این شجاعت 5 ثانیه دستتان را از روی ماوس بردارید!

36 پاسخ به “سَـ سا سو سِـ

  1. مرثا اکتبر 9, 2011 در 11:06 ب.ظ.

    مبارکه، شجاع و شجاع تر باش

  2. abed اکتبر 9, 2011 در 11:21 ب.ظ.

    اين آخرش خيلي باحال بود.زدم زير خنده.همونجا که گفتي به احترام…
    دمت گرم.
    عالي مي نويسي.
    آدرس سايتت خيلي باحاله.

  3. آفتاب پرست اکتبر 9, 2011 در 11:30 ب.ظ.

    امیدوارم سال آینده در چنین روزی همین آدمی که الان هستی نباشی.
    موفق باشی

  4. Mute Vision اکتبر 9, 2011 در 11:44 ب.ظ.

    فکر کنم مال من از 5 ثانیه بیشتر شد یکمی …تبریک میگم😉

  5. موراشین اکتبر 10, 2011 در 12:05 ق.ظ.

    مبارکه🙂

  6. خــآتـون خــآموش اکتبر 10, 2011 در 12:23 ق.ظ.

    من برداشتماا به جون خودم …

  7. Amir Emad اکتبر 10, 2011 در 12:36 ق.ظ.

    من هم برداشتم 5 ثانیه همراه با سکوت …
    تولده یک سالگی مبارک. 1000 ساله بشه وبلاگت….

    • سراب ساز سودا ستیز اکتبر 10, 2011 در 10:15 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز. البته 1000 سال رو که میگی احتمالا باید چند وقت دیگه یه جانشین برای خودم بذارم و بهش بگم که اون هم بعدا یه جانشین برای خودش بذاره و احتمالا 470مین جانشین میتونه پستی در مورد 1000 سالگی وبلاگ بذاره (:

  8. مادیان وحشی اکتبر 10, 2011 در 1:13 ق.ظ.

    مطمئنم همون آدم یک سال پیش نیستی.
    تولد یک سالگی وبلاگ دوس داشتنیتو تبریک میگم…

  9. mrp4r4d0x اکتبر 10, 2011 در 11:11 ق.ظ.

    مبارک مبارک مبارکا باشه

    من هر روز به وبت سر میزنم و همه ی نوشته هاتو دوست دارم
    ینی عحیب دوسشون دارما..
    یه دفترچه هم دارم اونایی که دیگه دیوونه کنندسو توش مینویسم
    فوتوتات بیشتر بنویس روانی میکنی آدمو

  10. Shahab اکتبر 10, 2011 در 12:39 ب.ظ.

    این آقای ام آر پی و … ((-: همچین خفن کامنت گذاشته آدم شرمنده میشه ! من که از صبح تا شب کنارت نشستم و به قول خودت تو حلقمی لابد با این توصیفات باید یه عکس ازت تو کیف پولم نگه دارم وقتی می رم خونه دلم تنگ شد ، کیفمو باز کنم و عکستو بذارم رو قلبم ! :-))
    می دونم الان چندشت شد ! منم دقیقا همین قصد رو داشتم البته ! :-p

  11. پروانه کوچولو اکتبر 10, 2011 در 6:51 ب.ظ.

    meinestagebuch تولد دوستش sa sa so se رو تبریک میگه😉

  12. پروانه کوچولو اکتبر 10, 2011 در 6:52 ب.ظ.

    meinestagebuch تولد دوستش sa sa so se رو تبریک میگه😉

    پ.ن. بگم؟ بگم؟

  13. Hadi اکتبر 10, 2011 در 7:12 ب.ظ.

    یعنی بابد باور کرد ؟! که با راه اندازی این بلاگ توسط یه آدم عجیب غریب ! و باحال . وووو … فکر کنم به یکی از عجایب هفت گانه اضافه شد (: البته با تمام احترام به همه وبلاگ هایه دوس داشتنی که کمم نیستن و میخونمشون همیشه . واقعا این یکی اعحوبه ای هست . آدم بعضی وقتا به عقل و درک و فهم و … صاحبش شک میکنه ! که اصلا آدمه !! یا فراتر از اون ..😀 واقعا تبریک .
    یکی از وابستگیامه اینجا امیدوارم همیشه برقرار باشی .

  14. olympus mons اکتبر 10, 2011 در 8:28 ب.ظ.

    ولد یک سالگی وبلاگتون مبارك
    از کشوی میز تا دنیای مجازی …اين پست واقعا عالي بود. يادم نيست كه اولين پستي كه اينجا خوندم چي بود. اما خوندن اين پست باعث شد كه وبلاگتون رو دنبال كنم. هر وقت كه صحبت از وبلاگ و حرف زدن در دنياي مجازي ميشه اين وبلاگ در ليست برترين ها و. متفاوت ترين ها جاي ميگيره توي ذهنم.

  15. Mute Vision اکتبر 10, 2011 در 9:52 ب.ظ.

    وقتی لیوان خالیه دیگه ی نیمه ی پرش رو دیدن عملا حرف مفته .

  16. Mute Vision اکتبر 10, 2011 در 9:53 ب.ظ.

    این کامنتم ماله پست آخره ، اما چون داشتم کامنتت های اینجا رو می خوندم اشتباه اینجا دادم ، معذرت می خوام🙂

  17. فرزانه اکتبر 11, 2011 در 12:52 ق.ظ.

    اینکه بتونی حرف بزنی بدون خود سانسوری خیلی شهامت میخواد
    یکی مثل من که همش حرفهاشو قورت میده باید زیاد تمرین کنه
    دستمو برداشتم و تند 5 تا شمردم :))

  18. مجی اکتبر 11, 2011 در 4:24 ب.ظ.

    اتفاقا دفه ی قبلی که به وبت سر زدم داشتم در مورد اسمش فکر میکردم :دی
    مبارک باشه، جالبه که منم شمردم حالا انگار که اگه کمتر از 5 ثانیه بشه احترام کامل رو نمیرسونه :دی
    کامپیوتر خوندی ؟

  19. عروسک سنگ صبور اکتبر 11, 2011 در 4:48 ب.ظ.

    روز جهانی پست و تولد اینجا
    مبارک باشه رفیق ( بگرد اون نعل پلنگ صورتی رو پیدا کن تا پیانو هه نیافتاده)

پاسخی بگذارید

