سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

قُل من گم شده

ما ابتدا دو قلو بودیم. آن یکی را جدا کردند و بردند جایی که حالا معلوم نیست کجاست. آن یکی حالا خوشبخت و خوشحال است. آن یکی به هر چیزی که می خواست رسید، به عشق، به افتخار، به شهرت، به موفقیت. آن یکی منم و این یکی که اینجاست و مدام برایتان زر مفت می زند، مدتهاست که گم شده است.

12 پاسخ به “قُل من گم شده

  1. آفتاب پرست نوامبر 5, 2011 در 1:01 ق.ظ.

    من خودم مدت هاست گم شده ام !

  2. مادیان وحشی نوامبر 5, 2011 در 12:40 ب.ظ.

    شکسته نفسی می کنید . شما آقائید ! حرفاتونم خیلی قشنگه. از اون قلتونم بهترین.

  3. فرزانه نوامبر 5, 2011 در 12:40 ب.ظ.

    قل دیگر من جائی نشسته که من را میبینید اما من نمیتوانم ببینمش.گاهی از دیدن کارهای من میخندد گاهی تعجب میکند و گاهی هم برای زندگی ام اشک میریزد

  4. Hadi نوامبر 5, 2011 در 3:42 ب.ظ.

    بعضی قل ها ( یا اینجور قل ها ) از یه جای خاص بهم وصلن ( سر ، پا ، دست …. یا حتی قلب هم نیست ) از حس هاشون بهم وصلن . یعنی اصلا نمیشه جداشون کرد اگه جدا بشن بکیشون میمیره ! و یا اگه هم بشه به طور معجزه آسا بتونن جداشون کنن ( مثل این موردا ) همیشه یه تیکه ازشون تو او یکی هست . میشه دویاره تیکه ها رو وصل کرد با اینکه خیلی سخته .. ):

  5. Hadi نوامبر 6, 2011 در 1:51 ق.ظ.

    فقط شاید این ترس وجود داشته باشه که : وقتی داریم تیکه هامون رو میکشیم بیرون یهو میبینم که چیزی نیست که بندازیم بیرون بلکه کلی تیکه هم کم آوردیم |: نمیتونیم یه درستش رو بسازیم . و این خیلی سخته . آره . این تیکه های لعنتی که چرا اصلا تیکه شدن آدم رو بدجور کلافه میکنه . … ولی کاش میشد.

  6. مونا نوامبر 6, 2011 در 10:45 ق.ظ.

    بیا تو صورت هم فوت کنم ، بهت قول میدم پیدا شیم!

  7. الف.ب.رها دسامبر 20, 2011 در 9:47 ب.ظ.

    منظور از وبلاگهای دیگر من: یعنی چی: یعنی ویلاگ دیالوگ هم مال شماست: اگه ای گونه است وبلاگ خوبیه

  8. nazanin اوت 21, 2012 در 10:34 ب.ظ.

    منم همیشه فک می کنم یه قُل دارم …یه قُل مثه خودم فقط وقتی من غمگینم اون شاده و وقتی من شادم اون غمگین …!

پاسخی بگذارید

