سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

نه! تا حالا شده؟؟

–  الان بهتری؟
+  بهترم؟ تو اصن حال منو می فهمی؟ تا حالا شده چند ساعت بشینی یه گوشه و خیره بشی به یه نقطه و سیگار بکشی و گریه کنی؟ تا حالا شده اونقدر ذهنت درگیر باشه که مکان و زمان رو گم کنی و تا مدتها نتونی خودت رو پیدا کنی؟ هان؟ تا حالا شده؟
–  آره خب، شده.
+  جدی؟؟!؟! شده؟!!؟
–  آره به خدا! تعریف کرده بودم برات که!
+  جان من؟!؟ یادم نمیاد! چی تعریف کرده بودی؟!؟
–  همین دیگه! همین که یه گوشه و خیره و سیگار و گریه و گم بشی و از همین چیزا.
+  من هی میگم اینا رو یه جا شنیدما! فکر می کردم شاید خودم تو یه بلاگ خوندم!
–  نه بابا، خودم برات گفته بودم.
+  حالا الان بهتری؟
–  بهترم؟ تو اصن حال منو میفهمی؟ تا حالا شده چند ساعت بشینی یه گوشه و…؟!

4 پاسخ به “نه! تا حالا شده؟؟

  1. mahtab نوامبر 7, 2011 در 5:48 ب.ظ.

    – آره خب، شده.

  2. سپیده نوامبر 8, 2011 در 12:44 ب.ظ.

    هزار بار!!!
    (البته منهای سیگارش)

  3. شهرزاد نوامبر 9, 2011 در 12:32 ق.ظ.

    این حال بد که هیچ توضیح و توصیفی هم برایش نیست برای همه ی ما اتفاق می افتد..

پاسخی بگذارید

