سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

تصعیدم کن

.

وقتی که اینجام، یعنی اونجا نیستم… و این یکی از ظالمانه ترین اصول فیزیک جامداته.
لعنت به من که جامدم!

.

7 پاسخ به “تصعیدم کن

  1. Hadi دسامبر 7, 2011 در 5:54 ب.ظ.

    لعنت به من … ل.ع.ن.ت.

  2. fanoos دسامبر 7, 2011 در 8:10 ب.ظ.

    درود بر من درود بر تو درود بر شاهکار خلقت «انسان»
    درود بر من که جسمم زندان روحم نیست . میتوانم هر لحظه چشمانم را ببندم. جسمم را جا بگذارم وروحم را پرواز دهم / به هر کجا که بخواهم /

  3. خـــآتون خــــآموش دسامبر 8, 2011 در 10:44 ق.ظ.

    منم دوست ندارم در این صورت جامدباشم…

    این سبک جدیدت خوبه ….

  4. Nemo دسامبر 8, 2011 در 12:59 ب.ظ.

    امروز اما من بیشتر از هر چیزی خدا رو شکر می کنم که جامدم و در واقع اگه با حال و هوای امروز بخوام بگم آرزو می کردم کاش جامداتی از جنس ما نیروی حرکت کردن نداشتند

پاسخی بگذارید

