سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

معادله ام! مجهولم توئی

منحنی ات را که رسم می کنم،
حدِ پایین و بالایت به من میل می کنند.
من تابع ام!
تو متغیرم باش.

.

10 پاسخ به “معادله ام! مجهولم توئی

  1. Hadi دسامبر 9, 2011 در 12:04 ق.ظ.

    وااااای ! عجب فوتوتاتی …!! عاشقش شدم اسیدی : ) ینبی درست که حدس زدنش خیلی بهتره ولی کاش میشد چهره معصوم کامل نمودار رو دید ! D :

  2. L دسامبر 9, 2011 در 5:01 ق.ظ.

    بااااااااز بببببيييييييي نظييييييييير!!!!

  3. مادیان وحشی دسامبر 9, 2011 در 10:53 ق.ظ.

    دست رو دلم نذار که هیچی از لیمیت و مشتق و دیفرانسیل و انتگرال یادم نمونده باید یه امتحان هم بدم ! متغیر نقشش چی بود اینجا ؟

  4. Mute Vision دسامبر 9, 2011 در 5:57 ب.ظ.

    با اینکه از ریاضی فراریم اما اختصاصا تابع شما دوست داشتنیست😉

  5. fanoos دسامبر 9, 2011 در 6:46 ب.ظ.

    به چشمانم خیره میشود و میگوید «عزیزم من تابع توام هر چه تو بخواهی »
    به چشمانش خیره میشوم و میگویم وای نه من مرد تابع دوست ندارم لطفا تابع نباش
    لحنش را ملایم تر میکند و میگوید «نه هرگز این را از من نخواه من تا ابد تابع توام»
    هر دو میخندیم او را نمیدانم اما من به این میخندم که خیلی ها معنی تابع بودن را نمیدانند

  6. مرمر دسامبر 10, 2011 در 5:52 ق.ظ.

    کاش حد بالایتان به مثبت بی نهایت میل کند . . .😉
    منحنی تان پایدار !

  7. mandalacircle دسامبر 11, 2011 در 8:48 ق.ظ.

    تو که مجهول باشی تمام معادله ها ناعادلانه است، چه این سو که منم، چه این سو که منم!

پاسخی بگذارید

