سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

مال ما که هم بزرگه هم کلفت

شمایی که راحت بیدار می شوی، راحت صبحانه می خوری، راحت می زنی بیرون، راحت بر می گردی خانه، راحت دوش می گیری و راحت می شاشی و راحت می خوابی، شمایی که در کل برای خودت راحتی: اگر آرزوهایت در تو دلهره و استرس و نگرانی ایجاد نمی کنند، به اندازهء کافی بزرگ و مهم نیستند.

6 پاسخ به “مال ما که هم بزرگه هم کلفت

  1. پروانه کوچولو ژانویه 7, 2012 در 9:04 ب.ظ.

    کلی بحث کردیم روش دیدم آره خب حق با توئه :دی

  2. یاس من ژانویه 8, 2012 در 12:17 ق.ظ.

    آرزوهایی که جون آدم رو میگیره …آرزوهایی که لحظه لحظه ی عمرت و جوونی ات رو تاریک و تاریک تر میکنه ..ترس نرسیدن بهشون قد همه ی عمره…به چه درد میخورن؟؟حالا چه مهم ,چه بزرگ ,چه کلفت!!!
    من واقعا دلم یه لحظه ..یه آن ,راحتی و بی دغدغه گی میخواد
    کاش میشد آدمی آرزویی نداشت :(((

  3. fanoos ژانویه 9, 2012 در 6:43 ب.ظ.

    گاهی (خیلی) دلواپسم برای آرزوهایی که (کم )مهمند.
    پس من بزرگ و مهم بودن آرزوهایم را نه با دلشوره که با اشتیاقی میسنجم که در دلم برای رسیدن به آرزو برپا میشود.اشتیاقی که بیشتر از دلواپسی امید نصیبم میکند.

  4. nazanin اوت 20, 2012 در 4:40 ب.ظ.

    اگه زیادم استرس درست کردن خودت بزرگ نشدی
    فک کنم :-؟

پاسخی بگذارید

