سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

تو با یک فکر فتح می شوی

معمولا خیلی ساده است. یک فکری وحشیانه از جایی بیرون می پرد و با تمام قدرت، مثل یک شوالیه، یک گلادیاتور، یک سامورایی، یک وحشی، یک لعنتی، می آید و ذهن تو را فتح می کند، همهء داشته هایت را به خاک و خون می کشد و فاتحانه می رود بر بالای بلندترین احساست و پرچمش را در آن فرو می کند و تو… تو به تصرف یک فکر در می آیی.

معمولا خیلی ساده است. تو خودت را به یک فکر می بازی و می بینی که چطور آنجا  ایستاده، خاطرات را به صف کرده، خوبهایش را تیر خلاص می زند و بدهایش را به برده گی می برد. تو آنجا ایستاده ای. تو، عاجز و ناتوان، آنجا ایستاده ای.

معمولا خیلی ساده است: یک فکر ساده، یک حملهء ساده، یک نابودی ساده، برای تویی که ساده ترین هستی. برای تویی که فکر می کنی پیچیده ای، اما ساده ترین هستی.  ببین! آن بالا، ببین، پرچمش را ببین که چطور در باد می رقصد… تو، با تمام وجود، فتح شده ای.

15 پاسخ به “تو با یک فکر فتح می شوی

  1. november rain ژانویه 17, 2012 در 1:05 ق.ظ.

    شاید روندی که فکر آدمو گیر میندازه همین باشه اما معمولن ساده نیست.حداقل نه برای همه
    من معمولن اون چیزی تو فکرم میگذره که خودم خواستم بگذره.نه اینکه این فکر لعنتیا نیان،نه؛ ولی خب بیشتر اوقات میگم که خب حالا بعدن بهت فکر میکنم و خب چون تشنه ی توجهن وقتی ببینن که بهشون بی توجهی شده از بین میرن و بعدنی وجود نداره براشون
    باید جور خاصی پریشون باشم که یه فکر بتونه اینطوری گیرم بندازه

  2. monaliza ژانویه 17, 2012 در 9:07 ق.ظ.

    تعریف فکر را ندارم،اما مزه فتح با ایده را با تجسم را چشیده ام.بد هم نیست.

  3. پروانه كوچولو ژانویه 17, 2012 در 10:16 ق.ظ.

    بي ادبي ميشه اگه اصلاح كنم تيترت رو با » تو با يك فكر به … مي روي»‌؟

  4. shoora ژانویه 17, 2012 در 9:11 ب.ظ.

    یعنی با هزار تا زحمت و بد بختی میام اینجا … معمولنم مجبور میشم از تو میلم بخونمت… کامنت گذاشتنم که دیگه واویلاااا … خوب یه سرویس غیر فیلتر انتخاب کن … آخه پدر من به فکر ما هم باش دیگه …همش به فکر خودتی به پیغمبر :))))

  5. مادیان وحشی ژانویه 17, 2012 در 11:20 ب.ظ.

    به همین راحتی فتح میشوی !

  6. طرقه ژانویه 17, 2012 در 11:43 ب.ظ.

    سادگی شخصیت نتیجه‌ی پیچیدگی فکـــر است 🙂 باور کن خوش‌قلم ِ من 🙂

  7. ژکوند ژانویه 18, 2012 در 10:40 ب.ظ.

    «برای تویی که فکر می کنی پیچیده ای، اما ساده ترین هستی. »
    این خیلی خوب بود

  8. lo0oki ژانویه 19, 2012 در 10:30 ق.ظ.

    بعله آغا! به فنا رفتن مث آب خوردنه!

  9. عروسک سنگ صبور ژانویه 21, 2012 در 9:32 ق.ظ.

    ولم کن… راحتم بزار…. بزار تو فکر خودم تنها باشم… همش تو کله منی چرا؟؟؟؟
    من که هنوز با تو حرف نزدم اومدی حرفای کله منو نوشتی…

    بزار بیام واست تعریف کنم کلی تعجب می کنی!!!! با خوندن این پست درست یاد مکاله ام با یک نفر افتادم که بهم گفت» حس یه شمشیرزن دارم که دو زانو رو زمین نفس زنان داره به قدرت واقعیت زندگی نگاه می کنه»

بیان دیدگاه