سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

نگران نباش، من اینجا هستم

گاهی دلم می خواهد یک نفر باشد، فقط باشد. یک نفر باشد که بغض داشته باشد، غم داشته باشد، ترسیده باشد، تنها مانده باشد. یک نفر که بیاید و روبرویم بایستد با لبهای آویزان، زل بزند به من با چشمان آمادهء بارش. چیزی نگوید، چیزی نگویم، چیزی نخواهد، چیزی نپرسم. بیاید نزدیک، خودش را بیاندازد در آغوشم، خودش را در بغلم گم کند، بغضش بترکد، هق هق کند، اشک بریزد، صورتش و لباسم را خیس کند. یک نفر باشد که به من تکیه کند، که آرام بگویم «نگران نباش، من اینجا هستم» یک نفر که آرام هم نشد، نشد. فقط بداند که من آنجا هستم.

19 پاسخ به “نگران نباش، من اینجا هستم

  1. Samira Kh ژانویه 21, 2012 در 9:39 ب.ظ.

    چرا همه الکی گو شدن؟

    • سراب ساز سودا ستیز ژانویه 22, 2012 در 12:32 ب.ظ.

      الان این حرف یعنی چی؟ الان هرکی ندونه این کامنت پر از معنی و وزین رو ببینه فکر میکنه 5 سال ور دل من بودی و هی بغض کردی و هی من بغلت نکردم!!! ممنون میشم یه طوری کامنت نذارین که انگار منو میشناسین!

      • Samira Kh ژانویه 22, 2012 در 1:43 ب.ظ.

        نوشتم همه ننوشتم تو . ینی تو میری زیر مجموعه ای از همه . ینی من همه روهم نمیشناسم ولی تشخیص الکی گویی شناخت نمی خواد یه حسسه . این نظر منه پس اگه ناراحتین پاکش کن که (هر کی ) ناراحت نشه .

  2. صبور ژانویه 22, 2012 در 1:00 ق.ظ.

    این روزها آدم چقدر دنبال چنین آدمی می گردد،نه آن آدمی که گفته بودی کاش باشد،آن آدمی که بدانی هست را می گویم

  3. monaliza ژانویه 22, 2012 در 7:46 ق.ظ.

    توی شاد ترین روزم هم که باشم،به سینه اش که بچسبم،بوی افتر شیوش که برود تووی کله ام اشک هام سر آزیر می شوند و لب هام آویزان وهی هر چه دلداریم می دهد بیشتر می گویم نه ه ه ه نمی خوام

  4. مادیان وحشی ژانویه 22, 2012 در 9:30 ب.ظ.

    یک نفر که وقتی می گویی نگران نباش من هستم، باورت کند که تا آخرش هستی !

  5. monaliza ژانویه 23, 2012 در 8:29 ق.ظ.

    نه.نمی خوام پاسخ بذارم.می خوام کامنت بذارم دوباره.آغوش یه غم ه عجیبی داره اینو امروز یه جایی خوندم.توو یه بلاگ.بغل یه چیزه عجیبیه که گاهی قدرتمندت می کنه گاهی ضعیفت.وقتی توی بغلشم و بم تاکید می کنه که چیزی نیست و با من وخوبی؟ ،دلم می خواد بیشتر بیشتر ابراز بدبختی و ناچاری کنم، بغل یه چیزه واقعی نیست.مثه یه چیزه سکر آوره،حواسم هست که موضوعه پست بغل نبود،اما اینو می نویسم چون جالبه نوشتت واسم چون لمس می کنم که تسلی دادن چقد گاهی اوقات به آدم انرژی میده.و بغل باید همراه باشه یعنی تسلی دادن بدونه بغل امکان پذیر نیست.و بغل یعنی که باشی. باید باشی.

  6. عروسک سنگ صبور ژانویه 23, 2012 در 4:21 ب.ظ.

    دروغگووووووووووووووووووووووووووو
    مگه من همینطوری نبودم؟؟؟ هااااااااا
    به تو هم می گن رفیق
    تو رفیقی؟؟؟؟؟؟؟؟

    من مجبور شدم برم یه کنج پیدا کنم سرم بکنم زیر لحاف گریه جاپونی کنم

    • سراب ساز سودا ستیز ژانویه 23, 2012 در 5:46 ب.ظ.

      آره. تو هم اینطوری بودی. اما به من نگفته بودی که اینطوری هستی. نبودی. وقتی خودت نبودی چطوری من میتونم باشم؟ من دیر فهمیدم. تو بشینی گریه کنی؟ مگه اصلا توی فرهنگ لغات تو گریه تعریف شده؟ کسی تا حالا به جز خنده مگه چیز دیگه ای از تو دیدی؟ این حرفیه که خودت همیشه میزنی. زود می بینمت و حرف میزنیم.

  7. faat ژانویه 24, 2012 در 3:08 ق.ظ.

    فقط سه دقیقه این بغلو بده تا منفجر نشدم. بعدش خودم پا می شم میرم.

    ابنجت نظر خصوص ام که نداره. هه

    • سراب ساز سودا ستیز ژانویه 24, 2012 در 12:20 ب.ظ.

      سه دقیقه کفایت میکنه؟ … برای تو شاید! برای من نه!

      پ.ن: آره متاسفانه کامنت خصوصی نداره. باید از email استفاده کرد. در ضمن، آدرس وبلاگی که دادی غلطه. بلاگفا میگه همچین بلاگی وجود نداره

  8. faat ژانویه 25, 2012 در 1:42 ق.ظ.

    دیشب سه ذقیقه کفایت می کرد. امشب بگمانم باید 24 ساعت و سه دقیقه بس م باشد.
    medad-goli.blogfa.com
    اشتباه نوشته بودمش.

    • سراب ساز سودا ستیز ژانویه 25, 2012 در 5:47 ب.ظ.

      تا از این بیشتر نشده، تا نشده یک هفته و 24 ساعت و 3 دقیقه، یا یک ماه و یک هفته و 24 ساعت و 3 دقیقه، باید یه فکری براش کرد
      پ.ن: باید سر فرصت وبلاگتان را بخوانم. ممنون بابت اصلاح لینک.

  9. بلانش ژانویه 25, 2012 در 2:01 ب.ظ.

    6 ساله….6 ساله دارم دنبال این آغوش میگردم…پیدا نکردم…..

  10. یاس من ژانویه 26, 2012 در 5:54 ب.ظ.

    خیلی قریب است !!یکی میخواهد کسی باشد برای یک نفر …یکی میخواهد یک نفر باشد برای کسی!!همه به دنبال قهرمان زندگیمان میگردیم اما شما میخواهی قهرمان زندگی کسی باشی ،و این قریب است!!این که میگن دنیا را بد ساخته اند حقیقت محض است ….

پاسخی بگذارید

