سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

هراس از تراس

تراس اتاق من طبقهء دوم است | تراس اتاق من برای مردن مناسب نیست، فقط زخمی خواهی شد | تراس اتاق من کاربردش همین است، که شبها بروی روی آن و سیگار دود کنی | وقتی من آن بیرون به سیگار پک می زنم، یک چیزی در درون به من پک می زند | شبها روی تراس اتاق من فریاد نمی توان زد… مردم که گناهی ندارند.

16 پاسخ به “هراس از تراس

  1. پروانه کوچولو ژانویه 29, 2012 در 10:12 ب.ظ.

    😦
    حداقل تراس داری و سیگار! حداقل…

  2. monaliza ژانویه 31, 2012 در 7:02 ق.ظ.

    دقیقا کدام نقطه از تراس ات هراس دارد سراب ساز؟

  3. سپیده ژانویه 31, 2012 در 5:55 ب.ظ.

    پشت بوم رو که ازت نگرفتن عزیز من!

    • سراب ساز سودا ستیز فوریه 1, 2012 در 7:14 ب.ظ.

      پشت بوم رای فوت کردن ستاره و قلقلک دادن خدا ست، نه این کارا. پشت بوم واسه اینه که بری شب رو بغل کنی و به صبح خوشامد بگی. پشت بوم یعنی زمزمه کردن یه آواز برای کولرها، یعنی جمع شدن با آنتن ها و دید زدن خونه همسایه. پشت بوم جریانش فرق میکنه.

  4. fanoos فوریه 1, 2012 در 8:59 ب.ظ.

    آرزو می کنم یک روز که در بالکن ایستاده ای و سیگار دود می کنی ناگهان نگاهت به نقطه ای خیره بماند وهمان کسی را که دوستش داری و دلت بدجور برایش تنگ شده ببینی که از مقابل چشمانت می گذرد
    صدایش کنی و چون بالکن در طبقه ی دوم است صدایت به گوشش برسد ،برگردد و جهت صدا را دنبال کند و تو را ببیند ، نگاهت کند، نگاهش کنی ،لبخند بزنی،لبخند بزند و بعد قدم هایش را متوقف کند و بایستد و تو بفهمی که منتظر است بروی پایین کنارش
    ته سیگارت را در هوا پرتاب کنی ،منتظر آسانسور نمانی، پله ها را دو تا یکی کنی و…
    آن وقت این بالکن بشود زیباترین مکان زندگیت
    راستی آقای سراب ساز، چند روزه یه وبلاگ زدم و نوشته های قدیم وجدیدمو توش گذاشتم بی شک وبدون اغراق آشنایی با وبلاگ خوب و وزین شما در عملی کردن این فکر قدیمی برای داشتن یه وبلاگ از نوشته های خودم تاثیر شایانی داشت.من و شما چندان هم فکر نیستیم اما من برای قلم هنرمندانه ی شما ارزش زیادی قائلم خوشحال میشم هرازگاهی نوشته هامو بخونید.

  5. fanoos فوریه 2, 2012 در 7:07 ب.ظ.

    پس آرزو می کنم، او روزی مهمان همسایه ی واحدx ساختمانتان شود و وقتی که مهمانیش تمام شد و داشت از حیاط به سمت درکوچه می رفت او را در حیاط ببینی، اگر هم حیاطتان دری به کوچه ندارد ،آرزو می کنم به سر دختر همسایه ی واحدx تان بزند که گلهای باغچه ی حیاط را به مهمانش که (اوست) نشان دهد و تو او را در حیاط ببینی،اگر هم حیاطتان باغچه ندارد یا باغچه اش گل ندارد ..راستش.دیگر نمی دانم چه آرزویی کنم!! اما تراس ات را دوست داشته باش ،شاید روزی با او آنجا بایستی وسیگار روشن کنی و او سیگار را از گوشه ی لبت بردارد و بگوید :سیگار نکش عزیزم برای سلامتیت ضرر دارد:)
    پ.ن:نمی دانم چرا گفتید بد اخلاق اما از اینکه آمدید خوشحالم و ممنون

  6. مهدی ملک‌زاده فوریه 6, 2012 در 2:04 ق.ظ.

    دقیقا از قضاپشت بام جای این‌ کارهاست نه تراس

  7. آنوش مارس 2, 2012 در 12:59 ق.ظ.

    اوه، این چه خوب بود!

پاسخی بگذارید

