سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

بیایید بگردیم دنبال مقصر

تقصیر کی بود؟
تو که دروغ گفتی؟
یا من که باور کردم؟

.

15 پاسخ به “بیایید بگردیم دنبال مقصر

  1. میرزاآدم جان فوریه 10, 2012 در 1:56 ب.ظ.

    به زعم بنده مقصر آن دروغ است. دروغ خر است. مقصر آن نیازی است که وادار به دروغ گفتن و دروغ شنیدن می‌کند. نیاز خر است. مقصر آن چیزی است که برای حفظ، یا از بین بردنش، دروغ گفته می‌شود. آن چیز هم خر است. مقصر یکی دوتا نیست. تا تهش بروم، آدم نمی‌ماند. فلذا درز می‌گیرم.

  2. الهام فوریه 10, 2012 در 3:30 ب.ظ.

    هر دو مقصرند. هم منی که دروغ رو باور کردم. هم اونی که دروغ کفته. هم منی که جوری برخور د کردم گه نشه بهم راست گفت و هم اونی که آسونترین راه یعنی دروغ رو انتخاب کرده

  3. nakedwritings فوریه 10, 2012 در 9:13 ب.ظ.

    اعصاب دنبال مقصر گشتنو ندارم . چون آخرش همه تقصیرا رو میندازم گردن خودم😐

  4. monaliza فوریه 11, 2012 در 4:56 ق.ظ.

    وقتی که او «باید» باشد و
    تو «شاید»
    من » برای چه» هستم.

  5. پر فوریه 11, 2012 در 9:29 ب.ظ.

    من که می دونستم دروغهُ باز باور کردم

  6. خـــآتون خـــآموش فوریه 11, 2012 در 10:01 ب.ظ.

    احتمالا من ِ خر که باور کردم …چون دروغ رو که دیگه همه میگن یه چیز روتین شده ..اونی که باور میکنه مقصره

  7. Hadi فوریه 11, 2012 در 11:52 ب.ظ.

    ————–
    ——————————
    ——————
    : |

  8. mandalacircle فوریه 13, 2012 در 9:05 ب.ظ.

    دروغگو مقصره. اون دروغگو که می گه دروغ نمی گه می دونم! باور می کنم!

  9. سپیده فوریه 14, 2012 در 2:37 ق.ظ.

    مقصر دروغگوست … که دشمن خداست!

  10. شهرزاد فوریه 19, 2012 در 12:26 ق.ظ.

    اونی که باور کرده..

  11. فرزانه فوریه 19, 2012 در 8:10 ب.ظ.

    اول دروغ میگن بعد شما باور میکنید..ممکنه باور هم نکنید…مهم اینه که دروغگو شروع کرد..اینقدر هم لالائیش قشنگ بود که نتونستیم به خواب نریم
    دروغگو شروع کرد…زیادی هم ماهر بود..حالا منتظرم ببینم آخر این دروغهاش به کجا میرسه

  12. مهدی ملک‌زاده فوریه 24, 2012 در 7:47 ب.ظ.

    دروغ‌ها کمانه‌ می‌کنند.اگر از این کلاه‌های مسخره‌ی تو هشت سال دفاع داشته باشی،کمانه می‌کند.آمریکاییش که خود جنس است…

پاسخی بگذارید

