سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

خیر، تنها هستم

–  سلام خوش اومدین.
+  سلام، شب بخیر. ممنون.
–  همراه دارین؟
+  بله. بفرمایین.
–  منظورم تلفن همراه نبود. منظورم همراهه.
+  ببخشید. خیر، تنها هستم.
–  تا آخر؟
+  امیدوارم که اینطوری نباشه! یعنی واقعا امیدوارم که اینطوری نباشه!
–  منظورم اینه که براتون یه صندلی رزرو کنار بذاریم یا تا آخر مراسم تنها هستین؟
+  آهان. بله تا آخرش تنها هستم.
–  ولی یه فکری برای خودتون بکنین.
+  حالا امشب که گذشت. اما باید یه فکری بکنم.
–  منظورم برای حواس پرتی تونه.
+  اوه، بله، حتما. ممنون.

11 پاسخ به “خیر، تنها هستم

  1. پروانه كوچولو مارس 11, 2012 در 10:38 ق.ظ.

    احتمالا اونقدر درگير تنهاييت مي موني كه ديگه كسي رو نمي بيني كه بخواي تنها نباشي.:(

  2. عروسک سنگ صبور مارس 11, 2012 در 12:16 ب.ظ.

    تنهایی فرش گرانبهاییست….

  3. آنوش مارس 11, 2012 در 4:51 ب.ظ.

    هم خنده داشت هم گریه…🙂

  4. قلـــــمرو مارس 11, 2012 در 6:26 ب.ظ.

    وقتي تنهايي،حافظه براي عمه ات كه نميخواهي … ميدهي ميرود پي كارش ديگر … طبيعيست !

  5. navat مارس 11, 2012 در 11:01 ب.ظ.

    بعد از خوندن پست های آخریت نمی شد چیزی ننوشت والا چیزی برای نوشتن نبود(پیش من یعنی).
    زنده باشی!
    با بی رحمی تمام نسبت به خودم آرزو می کنم که یه روز یهو یکی که قبلاً هم جا رزرو نکرده بیاد و کنار دستت وتوی دلت بشینه! حتی اگه این به قیمت کم نوشتنت تموم شه! -از طرف یه خواهر شوهر حسود (بالقوه البته)!

  6. میثم مارس 12, 2012 در 11:11 ق.ظ.

    همه همینو میگن… میگن تا دیر نشده یه فکری به حال خودت بکن…
    اما افسوس که نمیدونن همین حالا هم کلی دیر شده…

پاسخی بگذارید

