سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

من برای تحویل بیدار بودم، تحویل برای من خواب بود

لحظهء تحویل امسال، بر خلاف چندین سال گذشته، آنقدر فکرم می چرخد دور اینکه نه درد و زخم تازه و واضح و مشخصی دارم و نه آنکه منتظر خبر حیرت انگیز و خارق العاده ای هستم، که یادم می رود برای سال جدید آرزویی در دلم بکارم. لحظهء تحویل امسال آنقدر ذهنم خالی از فکر و ایده است که بجای آرزو، مغزم می چرخد پی اینکه دمپایی ام کجاست، شکلاتم را کی برداشته و چای چرا یخ کرده است.

امسال من برای تحویل بیدار بودم، اما تحویل برای من خواب بود.

16 پاسخ به “من برای تحویل بیدار بودم، تحویل برای من خواب بود

  1. آنوش مارس 24, 2012 در 3:13 ب.ظ.

    تجربه نشان داده که این سالهای بی آرزو سالهای رام تری هستند. باور کن!

  2. nakedwritings مارس 24, 2012 در 11:07 ب.ظ.

    همین که فرق داشت با سال تحویل های دیگه خودش نشونۀ خوبیه ! گاهی تغییر حتا اگر به سمت بدتر شدن باشه ، یه کمکی به دراومدن از روزمرگی و تکرار می کنه ! باورکن راس میگم .

  3. مادیان وحشی مارس 24, 2012 در 11:08 ب.ظ.

    بعد اون کامنت بالا مال بنده اس ! من باز خرابکاری کردم ! 🙂

  4. monaliza مارس 25, 2012 در 7:13 ق.ظ.

    با موبایلم با مامانم حرف می زدم.با اسکایپ با فیانسه روی فیس بوک با خان داداش چت می کردم.ماهی های سفره مجازی بودند اما دوست داشتنی .سین ها زورکی 5تا شدند.اما دل پر از امید.یک قلپ شراب نوشیدم و بعد خوابیدم که صبح بروم سر کار.تحویل گرفتن باید من است به هر زوری که شده.

  5. ويكا مارس 25, 2012 در 2:52 ب.ظ.

    چيز خاصي رو از دست ندادي باور كن.
    شايد هم امسال برات از سالهاي قبل خيلي بهتر باشه.اميدوارم كه اينطور باشه.

  6. fateme آوریل 2, 2012 در 11:04 ق.ظ.

    دقیقا مثِ من
    منم لحظه تحویلِ سال آرزویی نداشتم

  7. olympusmons آوریل 18, 2012 در 12:42 ب.ظ.

    این ماجرا همه گیر بوده گویا! من توی سرم صدای باد میومد هر چی سعی کردم چیزی آرزو کنم یا تمرکز کنم نشد . مثله اینکه بیدار نباشم. تا به خودم اومدم دیدم همه دارن سال نو رو تبریک میگن. حتی لحظه ی اومدنش رو متوجه نشدم.

پاسخی بگذارید

