سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

لیلیت هنوز منتظر است؟

یادت هست یک بار خون دماغ شدی؟ یادت هست بیرون دست شویی منتظرت شدم؟
حالا نه خون دماغ شده ای، نه توی دست شویی هستی… اما من منتظرتم.

پ.ن: این را توی کشوی میزم پیدا کردم، روی تکه ای کاغذ. خیلی سال پیش وبلاگ «لیلیت قرن بیست و یک» نوشته بودش. آن زمان نوشته هایی را که دوست داشتم روی تکه ای کاغذ می نوشتم و بعدها نمی دانم چه بلایی سرشان می آوردم که هیچکدامشان را دیگر پیدا نمی کردم. این اما توی کشوی میزم جا خوش کرده بود. رفتم به وبلاگش، آنجا نبود. گوگل ش کردم، چیزی نصیبم نشد. اگر کسی از او خبر دارد سلامم را برساند. همین.

6 پاسخ به “لیلیت هنوز منتظر است؟

  1. صبور بانو آوریل 8, 2012 در 10:30 ب.ظ.

    قصۀ من اما چیز دیگری‌ست.
    من هی خون دماغ می‌شوم و هی کسی منتظر نیست.

    پ.ن:شاید پستمو خونده باشی تو وبلاگم.

  2. monaliza آوریل 10, 2012 در 10:07 ق.ظ.

    من آی دی ه یاهوشو دارم اگه به دردت می خوره.

  3. زندگی خیانت بار من... آوریل 11, 2012 در 10:11 ب.ظ.

    این خون حرف های زیادی دارد….

پاسخی بگذارید

