سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

ما کامپیوتر خود را با ماکارونی درست کردیم

اگر امروز صبح جوانی را دیدید که تی شرت بنفش به تن، کولهء مشکی به پشت، ته ریش به صورت و هدفون به گوش داشت، و خیابان ولیعصر را سرخوشانه و سرمستانه با رقص و لبخند پایین می رفت، بدانید و آگاه باشید، اول آنکه بنده خدا توهم نداشت، داشت «محاسبه» از « رجینا اسپکتور » گوش می داد. دوم آنکه دیوانه نبود، من بودم!

* عنوان پست از متن آهنگ گرفته شده است

5 پاسخ به “ما کامپیوتر خود را با ماکارونی درست کردیم

  1. آنوش مه 3, 2012 در 3:31 ق.ظ.

    تی شرت بنفش تن مردها رو دوست دارم زیاد…

  2. پروانه کوچولو مه 3, 2012 در 2:25 ب.ظ.

    اگه شما هم همون حوالی دختر مشکی پوشی رو دیدید که داشت با سردرگمی این ور و اون ور می دوید و با خودش انگلیسی و آلمانی و ترکی و فارسی حرف می زد.
    دیوانه بود یعنی من بودم;)

  3. رزا مه 4, 2012 در 5:15 ب.ظ.

    ایول رجینا🙂 کاش همه دیوانه‌گی ها از همین جنس بودند

  4. far مه 5, 2012 در 2:57 ق.ظ.

    گرچه اوخود دیوانه نبود اما بداند وآگاه باشد که ما را با پستهای خود دیوانه کرده است!

پاسخی بگذارید

