سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

سلام، من خوشبختم

(مرد وارد اتاق می شود …)

– سلام. وقت بخیر. امیدارم.
+ چقدر خوب.
– نه! من واقعا امیدارم.
+ بله، واقعا چقدر خوب.
– منظورم اینه که من دکتر امیدار هستم.
+ اوه،‌ ببخشید، سلام، روز شما هم بخیر، امرتون رو بفرمایین.
– می خواستم ببینم اون پروندهء من به نتیجه رسید؟
+ متاسفانه فرصتی نیست.
– الان پروندهء من بیشتر از یک هفته س که اینجا توی بخش شما گیر کرده. اونوقت شما میگین که فرصت نکردین بررسیش کنین؟
+ خیر جناب دکتر. منظورم اینه که آقای فرصتی امروز نیستن که پرونده شما رو تحویل بدن. رفتن مرخصی.
– آهان. کی میان؟ مسافرت که نرفتن؟
+ نه امروز یه مسئله ای پیش اومده بود، زنگ زدن گفتن که نمیتونن بیان. چایی میل دارین؟
– نه ممنون، هوا خیلی گرمه چایی نمیچسبه. طالبی کجاس؟
+ قاچ کردیم گذاشتیم تو یخچال برای بعد از ناهار. اگه میل دارین…
– خیر قربان. منظورم آقای مهندس طالبی، مدیر بخشه.
+ آهان. انتهای راهرو، در آخر سمت راست، اما فرصتی نیست.
– مگه دیدن مدیر بخش هم به آقای فرصتی مربوطه؟ ایشون از دوستای قدیمی من هستن.
+ خیر. منظورم اینه الان ایشون برای یه جلسه باید از شرکت برن بیرون. بهتره فردا اول وقت بیاین که هر دوتاشون باشن.
– امیدوارم.
+ بله بله، خوشبختم جناب دکتر. معرفی کرده بودین خودتون رو.
– منظورم اینه که امیدوارم فردا هر دوتاشون باشن.
+ آهان. از اون نظر. امر دیگه ای باشه من در خدمتم.
– گفتین طالبی کجاس؟
+ الان باید تو اتاقشون باشن. انتهای راهرو، در آخر سمت…
– منظورم اینه که اون طالبی که گفتین تو یخچاله، الان کجاس؟ تو این گرما میچسبه.
+ بله خواهش می کنم. بفرمایین بریم آبدارخونه.

(… و هر دو از اتاق خارج می شوند)

1 پاسخ به “سلام، من خوشبختم

پاسخی بگذارید

