سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دسته سازی 24

آدمها سه دسته اند:

1 – آنهایی که اگر سطل زباله نباشد، آشغال را، حتی تا چند ساعت، در جیب یا دستشان نگه می دارند. همانهایی که ساعت 3 نیمه شب، پشت خط عابر چراغ قرمز، 90 ثانیه می ایستند تا سبز شود.

2 – آنهایی که اگر سطل زباله نباشد، آشغال را روی زمین می اندازند، چون شهرداری در آن اطراف سطل نگذاشته است. همانهایی که روی خط عابر چراغ قرمز می ایستند و آرام آرام تا وسط خیابان جلو می روند، چون عجله دارند.

3 – آنهایی که اگر سطل زباله هم باشد، آشغال را روی زمین می اندازند. همانهایی که روی خط عابر چراغ قرمز می ایستند و آرام آرام تا وسط خیابان جلو می روند و وقتی چراغ سبز شد به زور بوق ماشینهای عقبی، خونسرد و آرام، حرکت می کنند.

… برای آدمهای دستهء اول نگران می شوم، از آدمهای دستهء دوم می ترسم و آدمهای دستهء سوم را آدم حساب نمی کنم!

7 پاسخ به “دسته سازی 24

  1. سمیرا ژوئن 25, 2012 در 9:49 ق.ظ.

    من از دسته ی اولم … الان خودمم برای خودم نگران شدم

  2. nnastarann ژوئن 25, 2012 در 10:17 ق.ظ.

    fair enough!:)

  3. پروانه کوچولو ژوئن 25, 2012 در 10:56 ق.ظ.

    دسته ی دو ترس داره خداییش.
    منم جز 1 ، با 0 درصد ضریب خطا در مورد آشغال ، و 10-15 درصد ضریب خطا چراغ قرمز هستم.
    خیلی هم خوبم. اصلا جای نگرانی نداره.😀

  4. همای ژوئن 25, 2012 در 1:28 ب.ظ.

    من حتی دسته دوم رو هم آدم حساب نمی کنم

  5. آنوش ژوئن 25, 2012 در 4:05 ب.ظ.

    من دسته ندارم چرا؟

  6. Lady L ژوئن 25, 2012 در 10:46 ب.ظ.

    حالا تعریف از خود نباشه، میتونم بگم از دسته‌ی اول‌م.
    ولی چرا نگران!؟

  7. fianceee ژوئن 26, 2012 در 7:13 ق.ظ.

    آشغالام همیشه تو کیفمه یادش به خیر .اینجا هم هر روز که می رسم اول آشغالامو خالی می کنم.خیلی هم آشغال تولید می کنم.گلاب به روتون بیشترش دستمال کاغذی ه.واسه بینی م.چراغ هم اون موقع ها مثه سگ ازش می ترسیدم واسه همین رعایتش می کردم.اعتراف ه جالبی نیست اما رانندگی رو چون ازش می ترسم احتیاط می کنم.خلاصه توو یه دسته ای جا می شم دیگه.

پاسخی بگذارید

