سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دلیل داره! الکی که نیست

  • آخ جون! اونور آش رشته نذری میدن، یه وقت دیر نرسم تموم شه.
  • الان اگه 30 ثانیه زودتر برسم اونور، همش رو میفروشم با پولش میرم تو قرعه کشی بانک شرکت می کنم.
  • دارن تعقیبم می کنن! لعنتیا آخرش پیدام کردن. بابا من کشورم رو دوست دارم، نمیخوام بیام تو ناسا کار کنم. باید فرار کنم زود برم اونور.
  • ما نه سوسول و قرطی و معلوم الحالیم، نه می ترسیم یه وقت النگوهامون بشکنه. شما مراقب باش خوشگلیات نریزه یه وقت.
  • چرا نباید برم اونور؟ تو میگی نباید برم؟ غلط کردی! شماها هرچی میگین حتما غلطه. من مبارزه مدنی می کنم. زنده باد آزادی!
  • به به! چه هوایی، چه جای با صفای، چقدر اینجا فقط من یه نفرم، چقدر هیشکی به جز من نیست، چقدر داره خوش میگذره. وای وای.
  • من یه پرنده م، آرزو دارررررررررم…

(گزیده ای از مکالمات ذهنی افرادی که هنگام قرمز بودن چراغ عابر پیاده همچنان از خیابان عبور می کنند)

4 پاسخ به “دلیل داره! الکی که نیست

  1. nnastarann ژوئن 30, 2012 در 12:12 ب.ظ.

    مبارزه مدنی عالی بود:)

  2. mandalacircle ژوئن 30, 2012 در 4:55 ب.ظ.

    هاه این مکالمه ذهنی عالی بود .

  3. monaliza ژوئیه 1, 2012 در 1:12 ب.ظ.

    سراب جان گیر دادی به این موضوع ها.هرچند قابل تحسینه که هر بال در یک قالب جدید مطرحش می کنی.

پاسخی بگذارید

