سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

بشمار یک، بشمار دو

–  مسخره شو درآوردی دیگه! 100 بار بهت گفتم هرچیزی رو برمیداری دوباره بذار سر جاش.
+  نه. 100 بار نگفتی.
–  چرا دقیقا 100 بار گفتم.
+  نه. شده 98 بار.
–  نخیر. 100 بار. لیستت کجاس؟
+  همینجاس. تو جیبمه.
–  خب، ببین، تا دو هفته پیش که چک کردیم 84 بار شده بود. درسته؟
+  آره… بیا، از اون موقع که من علامت زدم تا الان 14 بار دیگه گفتی.
–  نه دیگه. بیا، شده 16 بار.
+  این چیه؟ چرا اینجا رو نوشتی 3 بار؟
–  خب چون 3 بار گفتم بهت.
+  همین دیگه. سر یه موضوع 3 بار گفتی. اینطوری فقط 1 بار حساب میشه.
–  جدی؟ من درست یادم نمیاد اینو.
+  من یادمه. عصبانی بودی، به جای 1 بار 3 بار گفتی.
–  خب اگه اینطوریه که حق با توئه… مسخره شو در آوردی دیگه! 98 بار بهت گفتم هرچیزی رو برمیداری دوباره بذار سر جاش.
+  گه خوردم!

4 پاسخ به “بشمار یک، بشمار دو

  1. آرزو ژوئیه 1, 2012 در 11:17 ق.ظ.

    :)))
    خوب بود آقا خووب…‏

  2. monaliza ژوئیه 1, 2012 در 1:15 ب.ظ.

    -100 بار به گه خوردن افتاده و هنوز تکرار می کنه؟
    +نه.98 بار.
    -ها خب پس بذار بخوره.

پاسخی بگذارید

