سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

آمدم و تو نفهمیدی

می‌آیم و تو نمی‌فهمی. می‌آیم خانه‌ات، وقتی که تو نیستی. می‌آیم و می‌روم توی سالن، پرده را کنار می‌زنم و پنجره را باز می‌کنم. می‌آیم و می‌روم از روی میزت دستمال‌های مچاله و خشک شده را جمع می‌کنم. می‌آیم و می‌روم روی بالکن و گلدان‌هایت را آب می‌دهم. می‌آیم و می‌روم توی اتاقت، سرم را فرو می‌کنم لای بالشتت و پتو ات را به آغوش می‌کشم. می‌آیم و می‌روم توی حمام و روی صابون بدنت یک شاخه گل می‌گذارم. می‌آیم و می‌روم توی آشپزخانه و با لیوان نشُسته‌ات، که هنوز رد لبهایت را به خود دارد، آب می‌خورم. می‌آیم و می‌روم کنار تلویزیون و چند لحظه‌ای به قاب عکس دو نفره‌ات خیره می‌شوم. می‌آیم و باز دوباره می‌روم.

می‌آیم و تو نمی‌فهمی. آمده‌ام بارها و تو نفهمیده‌ای.

7 پاسخ به “آمدم و تو نفهمیدی

  1. nazanin سپتامبر 11, 2012 در 1:12 ب.ظ.

    هر آدمی یه بویی داره که مخصوص خودشه …یه بویی که وقتی بغلش کنی و سرت روفرو کنی تو گودی گلوش هیچ وقت از ذهنت پاک نمی شه …حالا می خواد صد سال هم بگذره ازش… اون بو همیشه باهات می مونه … من آدما رو از روی بوی عطر تنشون تو ذهنم نگه می دارم … اگه اومده بود و بی سرو صدا هم می رفت می فهمیدم …

  2. monaliza سپتامبر 12, 2012 در 6:29 ق.ظ.

    چرا خب؟یعنی نمی شه یه نقطه ی پایان پیدا کرد واسش.واسه این شبیخون زدن ها.

  3. zipperz سپتامبر 13, 2012 در 11:37 ب.ظ.

    دلم یهو درد اومد. خیلی قشنگ اما ناراحت بود. این ناراحت شدم که آرزو کردم داستانک باشه و این همه رد بی صدا رو تحمل نکنی.

  4. قدیسه سپتامبر 15, 2012 در 10:12 ب.ظ.

    همیناست که روح آدمو میخوره… خیلی دل نشین بود…

  5. nasrin سپتامبر 16, 2012 در 3:59 ق.ظ.

    من به این رفتن ها و امدن ها عادت کرده ام ! بیایم ، ببینم ، بو بکشم ، لمس کنم ، مرور کنم ، ریه هایم را پر کنم از حضورت و بعد سرم را بیندازم پائین و برم تا دلتنگی دوباره ، تا امدنی دوباره ….
    من به زندگی در این امد و رفتن ها عادت کرده ام ….

  6. سمیرا سپتامبر 16, 2012 در 7:49 ق.ظ.

    من نرسیده یه اون عکس دو نفره می زنم بیرون …:| دو نفره بودنهای بعد از من درد داره!

  7. رویا اکتبر 5, 2013 در 1:34 ب.ظ.

    ما دیگه عادت کردیم حاجی به این رفت و آمدها…مثلا شناسنامه ام یهو غیب میشه بعدش میاد سر جاش..خیلی باحاله از نظر من

پاسخی بگذارید

