سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

آخرین امروز، اولین فردا

فقط می خواستم بگویم امروز جمعه است. امروز آخرین روز هفته، آخرین روز ماه، آخرین روز فصل و آخرین روز نیم سال است. یعنی فردا شنبه است. یعنی فردا اولین روز هفته، اولین روز ماه، اولین روز فصل و اولین روز نیم سال است.

به گمانم تمام اینها یعنی فردا را باید کمی متفاوت شروع کرد.

 

 

 

15 پاسخ به “آخرین امروز، اولین فردا

  1. monaliza سپتامبر 23, 2012 در 5:39 ق.ظ.

    چقد جدید.چقد شروع.چقد گونه ای دیگر.چقد متفاوت با.چقد این چیزها را دوست دارم

  2. شال گردن سپتامبر 24, 2012 در 2:48 ب.ظ.

    مدت هاست به تاریخ ها بی اعتمادم، به این اولین ها و آخرین ها که با عدد و رقم به ما قبولانده اند…

  3. پروانه کوچولو سپتامبر 26, 2012 در 11:21 ق.ظ.

    من واقعا این پستت رو دوست داشتم.

    و البته اینکه اول مهر شروع دیگری هم هست علاوه بر بقیه شروع ها. شروع زندگی…

  4. سمیرا سپتامبر 27, 2012 در 8:47 ق.ظ.

    چقدر نیستی 😦

  5. Hadi سپتامبر 28, 2012 در 12:22 ق.ظ.

    من فکر میکنم که خیلییییی متفاوت شروع کردی… ! ):
    که دیگه نمیای … ! نه اینجا ، نه … 😦

  6. مرجان سپتامبر 30, 2012 در 4:39 ق.ظ.

    متفاوت شروع شد ؟ 🙂

  7. Hadi اکتبر 2, 2012 در 12:46 ق.ظ.

    آخه چرا ؟؟!!!! 😦 ((((
    دلیل داره ؟؟ ( میشه بگی چرا … ) هنوز 2 سال هم فکر نکنم شده … شده ؟؟!!
    نمیشه خواهش کرد نری … به جون خودم قسم… خیلی از دل خوشی هام و دل مشغولی هام اینحاست … لطفا …

  8. Hadi اکتبر 2, 2012 در 6:19 ب.ظ.

    خب آره میدونم چند ساله هستی … و چه خوب . ولی این دلیل رو من که نمیتونم قبول کنم … !!
    ( مثل اینه که بگیم : خب این همه ساله کلی فیلم دیدم » هم عالی هم جرت و پرت » این همه آهنگ گوش کردم » …. » … این همه زندگی کردم » هم خوب ، هم چرت و پرت «… ! خب دیگه بس نیست به نظرت … ؟! … دیگه نبینم … ، دیگه نشنوم … ، دیگه ادامه ندم …. ، دیگه ننویسم …. ! فکر کنم نوشتن هم واسه تو » تو این دایره قرار بگیره … »
    نرو …. میشه…؟

پاسخی بگذارید

