سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

گاهی، یک خیال واهی

گاهی آدم خودش را در موقعیتی قرار می‌دهد که نباید می‌داده، گهی می‌خورد که نباید می‌خورده، غلطی می‌کند که نباید می‌کرده… گاهی آدم مدام به داده‌ها و خورده‌ها و کرده‌هایش فکر می‌کند… اعصابی که داده، حسرتی که خورده، ناله‌هایی که کرده… گاهی آدم با خودش یار می‌شود و بر علیه پشیمانی و شرمندگی می‌نشیند سر یک میز و حکم می‌زند و هفت – هیچ می‌بازد… گاهی آدم از پشیمانی و شرمندگی می‌بازد… گاهی آدم روی هیچ می‌بازد… گاهی آدم، فقط آدم است و نه چیزی بیشتر.

6 پاسخ به “گاهی، یک خیال واهی

  1. azin نوامبر 6, 2012 در 1:07 ق.ظ.

    گاهی آدم حتی اینقدر لجبازه که حاضر نیست قبول کنه که اشتباه کرده تا حداقل شکست رو بپذیره. گاهی این قدر قبول شکست سنگینه که این موقعیت احمقانه رو اون قدر طول میدی که دیگه خیلی دیر میشه

  2. محیــا نوامبر 6, 2012 در 1:57 ق.ظ.

    من اینجارا دوست دارم…با حس ِخلسه مانندی که به من میدهد و رها بودنی که این دشت ِبی انتها پخش ِفضا میکند . شاید هم نه ! رهایی نباشد . یک جور حس ِگم شدن . یعنی مثلا با خودت بگویی : » من گم شده ام؟! » و بقیه راه را ادامه دهی تا رسیدن ِبه خانه ی چوبی . یک نوع گم شدن ِآگاهانه! از روی بریدن یا سرخوشی!
    درهرصورت حس خوبی دارد برای من خواندن ِاین سودا ستیز!

  3. samira نوامبر 9, 2012 در 10:09 ق.ظ.

    گاهی آدم وقتی به غلط کردن می افتد که خیلی دیر است! خیلی

  4. شاه بلوط نوامبر 10, 2012 در 10:55 ق.ظ.

    من یه بار نا خواسته شایدم خواسته وارد یه مسیری شدم که مسیر زندگیمو عوض کرد…هر وقت می خوام به زندگیم گیر بدم یاد اون اشتباهه میفتم…شایدم درست ترین کار زندگیم بود
    هر چی بود هنوز بعد این همه مدت حتی نمی دون درست بود یا غلط

  5. رویا دسامبر 2, 2012 در 12:32 ب.ظ.

    برای آدمی که غلطی کرده که نباید میکرده و فکر میکنه فقط آدمه و نه چیزی بیشتر ، همیشه دلم میسوزه…

پاسخی بگذارید

