سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

خدا از ما جدا

یک زمان‌هایی در زندگی هر انسانی وجود دارد، که یقین پیدا می‌کند هیچ خدایی در هیچ جای آسمان نیست. غم انگیز اینجاست که دقیقا در همین زمان‌ها، از همین خدایی که در هیچ جای آسمان نیست، عاجزانه ترین درخواست‌ها را می‌کند تا بلکه همین زمان‌ها زودتر بگذرند.

ما، همه، درگیر ظالمانه‌ترین مسخره بازی خلقتیم.

4 پاسخ به “خدا از ما جدا

  1. محبوبه نوامبر 16, 2012 در 3:34 ب.ظ.

    اخ گفتی
    این پارادوکسا ادمو داغون میکنه
    اونم وقتی میدونی هیچ پناهی دقیقا هیچی نداری………………

  2. Hadi نوامبر 17, 2012 در 12:16 ق.ظ.

    حالا نه که آره من خیلی … !
    ولی جدی وقتی با اینجور آدما برخورد میکنم ، واقعا فقط با یه سکوتی بهشون نگاه میکنم … !! ( آخه واقعا چرا … یعنی نه که فکرمو مشغول کنم ! ولی اون موقعیت ها میگم واقعا چه طوری و از کی این ذهنیت شکل گرفت !!؟!؟ )
    واقعا راست میگی.

  3. سودي نوامبر 17, 2012 در 1:54 ق.ظ.

    يه لحظه هايي بوده كه من تو اون لحظه ها فحش خواهر مادرم كشيدم بهش و درخواست هاي پنهان داشتم

  4. جوجه تیغی نوامبر 17, 2012 در 7:54 ب.ظ.

    دقیقن موافقم…

پاسخی بگذارید

