سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

منصفانه‌ها

–  میدونی من از تو چه انتظاری دارم؟ اینکه که دوستم داشته باشی، تکیه‌گاهم باشی، بهم توجه کنی، بهم محبت کنی، خودت رو برام جر بدی، بری بالای پشت بوم و اسم منو فریاد بزنی و با مغز خودت رو بندازی پایین.
+  اونوقت تو بجاش برای من چیکار میکنی؟
–  خب منم بهت اجازه میدم که دوستم داشته باشی، تکیه‌گاهم باشی، بهم توجه کنی، بهم محبت کنی، خودت رو برام جر بدی، بری بالای پشت بوم و اسم منو فریاد بزنی و با مغز خودت رو بندازی پایین!

5 پاسخ به “منصفانه‌ها

  1. samira نوامبر 26, 2012 در 10:34 ق.ظ.

    عدل امروزی … همین که هستم اصن یعنی کلی نعمت برای تو! باید شکرگزار باشی

    • سراب ساز سودا ستیز نوامبر 26, 2012 در 11:26 ق.ظ.

      اتفاق جالب زمانی میوفته که هر دو طرف اینطوری فکر کنن که همینکه هستم از سرت هم زیاده! اونوقت معلوم نیست دقیقا کی کجاس!

      • samira نوامبر 26, 2012 در 11:30 ق.ظ.

        اونجا بهتر ار جاییه که یه نفر خودخواهه! وقتی دو نفر اینطوری فکر کنن رابطه به هم میخوره و کسی هم آسیب نمیبینه! ولی وقتی یکی اینطوری باشه یه نفر یا تا آخرش تحمل میکنه و داغون میشه! یا تحملش تموم میشه و بازم بعد از بهم خوردن رابطه داغون شده! نمیدونم وقتی خودخواهن رابطه برقرار کردنشون چیه اصن!

      • سراب ساز سودا ستیز نوامبر 26, 2012 در 1:45 ب.ظ.

        خب من حرفم اینه که وقتی دوتاشون اینطوری باشن، اصن چیزی به اسم رابطه اون وسط وجود داره یا نه. معلومه که اگه بخوای یه بار رو به منزل برسونی باید هر کدوم از دو نفر یه سر ماجرا رو بگیرن. حالا اگه یکی از دو طرف یه سر قضیه رو نگرفت شاید بشه یه طوری تا یه جایی بار رو کشوند. اما وقتی هر دو طرف دستشون رو کردن تو جیبشون اونوقت اصن بار و منزل و فلان معنی نداره. نمیدونم! اینطوری هیچکدوم اذیت نمیشن، اما اصن چیزی وجود نداره که بخواد کسی اذیت بشه

  2. samira نوامبر 27, 2012 در 6:29 ق.ظ.

    آره دقیقا! ولی من توی رابطه ای بودم که یه طرفش اینطور بود! و من بر عکس یه آدم بله چشم بگو…! رابطه به جایی نرسید چند سال طول کشید چون من خرد شدم مثال میزنم که ببینی رابطه ای که حتی یه نفر توش خودخواه باشه به هیچ جا نمیرسه فقط یه طرف قضیه داغون میشه! زمان مادربزرگ پدر بزرگامون فرق داشت البته!

پاسخی بگذارید

