سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

لوله‌های فکر شده

photo

روزها، فکر که می‌کنم، غرق که می‌شوم، صفحه‌ای را از تقویم جدا می‌کنم، آرام و آهسته، آن را تا می‌کنم، به هشت قسمت مساوی، آرام و آهسته، هر قسمت را تاب می‌دهم، آرام و آهسته، نوارهای باریک را پشت سر هم می‌گذارم و لوله می‌کنم، آرام و آهسته، انتهایش را چسب می‌زنم تا از هم باز نشوند، آرام و آهست، در آخر پرتش می‌کنم توی جامدادی رومیزی و مشغول کارم می‌شوم.

دیروز در حین میزتکانی، خودکار و مدادها را که از جامدادی بیرون کشیدم، چشمم افتاد به ته جامدادی… پر از فکرهای تقسیم شده، فکرهای تاب خورده، فکرهای لوله شده، فکرهای چسب خورده، فکرهای پرت شده.

پ.ن: این پست با عکس همراه است.

9 پاسخ به “لوله‌های فکر شده

  1. جوجه تیغی دسامبر 25, 2012 در 7:14 ب.ظ.

    چه کارِ جالبی! با رعایتِ کپی رایت دوست دارم انجام بدم

  2. Mute Vision دسامبر 25, 2012 در 11:18 ب.ظ.

    امروز توی مطب با مادرم نشسته بودم و همشهری داستان میخوندم . صفحه ها رو ورق میزدم تا اینکه چشمم به یک نام آشنا افتاد. با خنده با مادرم گفتم این دوست منه ها مطلبش چاپ شده . البته دوستی که هنوز ندیدمش .فکر کنم از خودت بیشتر من خوشحال شدم از چاپش .

    پ.ن : کاملن بی ربط به پستت بود!

  3. Mute Vision دسامبر 26, 2012 در 5:06 ب.ظ.

    چه فکر خوبی! اتفاقن بدم نمیاد یک دور همیه بلاگری داشته باشیم ، باید چیز جالبی بشه .فقط تنها مشکل اینجاست که این روزا بدجور در گیر یک مسئله ای هستم که منتظرم هرچه زودتر به یک جایی برسه. بعدش من در خدمتم بریم یک جایی جمع شیم ببینیم دنیا دسته کیه😉

  4. nasrin دسامبر 30, 2012 در 5:10 ب.ظ.

    امروز حوصله تمجید و لبخند ندارم ! دلم میخواد یکی رو پیدا کنم باهاش حرف های معمولی بزنم ! نه تعریف کنم از دستنوشته هاش و نه لبخند بزنم بهش ! با یه اخم تلخ نگاه و حرف معمولی به خوردش بدم …اخر شب هم تقویم اون روز رو جدا کنم بدم دستش تا نوارش کنه ، لولش کنه و پرتابش کنه به هر کجای دنیا که دلش خواست ، بعدشم من و حرفامو فراموش کنه …

  5. مونا آوریل 18, 2013 در 5:29 ب.ظ.

    چقدر من این نوشته ات رو دوست دارم. امروز که داشتم از ریدر مطالبت رو بالا پایین می کردم چشمم افتاد به این. خیلی خوبه..

پاسخی بگذارید

