سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

اشتباهتان همینجاست

اشتباه نکنید! باید ماجرا را از زاویه‌ی دیگری دید. بی‌خودی جبهه نگیرید و صدایتان را بالا نبرید. الکی چشمهایتان را درشت نکنید، دست به کمر نشوید، پوف پوف و نُچ نُچ نکنید، خنده‌ی عصبی تحویل ندهید، گاردتان را بالا نبرید. اشتباه نکنید! کسی که به شما اعتراض می‌کند، گله‌ می‌کند، شکایت می‌کند، البته که اعصابتان را بهم می‌ریزد و روانتان را به فنا می‌دهد، اما هنوز چیزهایی برایش مهم و پررنگ و ویژه است. البته که غیر قابل تحمل و ناراحت کننده و عذاب آور است، اما هنوز باور دارد که چیزهایی که فکر می‌کند سر جایشان نیستند را می‌شود سر جایشان گذاشت. اگر روزی دیدید از آن چیزی که باید باشید به هر دلیلی فاصله گرفته‌اید، اگر دیدید کسی به شما اعتراض نکرد، گله نکرد، شکایت نکرد، بدانید و آگاه باشید که دیگر به تخمش هم نیستید.

7 پاسخ به “اشتباهتان همینجاست

  1. Na S Rin Znt آوریل 15, 2013 در 9:30 ب.ظ.

    من برای این پُستت یه استثنا سراغ دارم … یکی هست که همه چیز براش مهمه اما با همه چیز طرف مقابلش همون جوری که هست کنار میاد ! تازه هر ده دقیقه یکبار هم میگه تو همه دنیای منی ، میگه دوستت دارم امـــــــــــا دریغ از یک بار گله ، شکایت ، انتقاد و یا حتی پیشنهاد😐
    اینم یه جور عاشق بودنه بععععععععععله

    • سراب ساز سودا ستیز آوریل 16, 2013 در 8:36 ق.ظ.

      خب این حرفی که میزنی میتونه چندین هزار تبصره داشته باشه. بزرگترینش هم اینه که من به این حرفی که میزنی هیچ اعتقادی ندارم و فکر کنم چنین اتفاقی توی فیلم و کتاب و قصه و رویا رخ میده. یعنی چنین عشق و علاقهء بی اساس و کورکورانه و بی دلیل که هیچ پشتوانهء عقلانی نداشته باشه برای من ارزشی نداره. توی یه رابطه یکی از مهمترین عناصری که باید همیشه پررنگ و قدرتمند باقی بمونه غرور هر دو طرف هست. شاید تحمل یه چیزهایی زیر چتر عشق توجیه پذیر باشه، اما نه تحمل هرچیزی و برای همیشه.

      البته اشاره من توی این پست اصلا این چیزی نبود که گفتی نسرین. یعنی به هیچ وجه منظورم یه رابطه خاص نبود. من خیلی حرفم جنرال و کلی هست. منظورم تمام روابط دوستانه ای بود که داریم.

  2. سمیه آوریل 19, 2013 در 7:05 ب.ظ.

    کسی هست تو زندگی من که به من اعتراض نمی کنه، گله نمی کنه، شکایت نمی کنه، می دانم و آگاه هستم که دیگر به تخمش هم نیستم. اما بارها در طول روز زنگ می زنم و گریه می کنم و اعتراض و گله و شکایت که بهم چرا زنگ نزدی اس ندادی چرا قهر کردم بعد 2 روز خودم دوباره زنگ زدم

  3. حامد مه 14, 2013 در 2:14 ق.ظ.

    می تواند باشد می تواند نباشد

پاسخی بگذارید

