سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

بروید به جهنم یا هر آن چه دلم خواهد

می‌خواهم یک پست بی سر و ته بنویسم. می‌خواهم در عزاداری بروم بالای منبر و جوک تعریف کنم. می‌خواهم در عروسی میکروفون بدست بگیرم و از طلاق آنهایی که می‌شناسم بگویم. می‌خواهم راه آمبولانسهای آژیر کشان را ببندم. می‌خواهم در کاسه‌ی گدای خیابان ولیعصر خرده سنگ بریزم. می‌خواهم خانه‌ی هر کسی که رفتم هنگام خداحافظی یک یادگیری یواشکی درون جیبم بگذارم. می‌خواهم در یک جلسه‌ی رسمی آروغ بزنم. می‌خواهم از توالت عمومی بیرون بیایم و سیفون کشیدن را به نفر بعدی واگذار کنم. می‌خواهم وقتی کسی به من لبخند زد انگشت وسطم را نشانش بدهم. می‌خواهم برای گارسونی که یک سینی غذا به دست دارد جفت پا بگیرم. می‌خواهم وقتی کسی مریض شد برایش از مرگ آدمهایی با شرایط مشابه بگویم. می‌خواهم برای ناشنوایان آواز بخوانم، با نابینایان پانتومیم بازی کنم، با فلج‌ها برقصم و با لال‌ها درد و دل کنم. می‌خواهم به بی‌سوادان دیکته بگویم، جلوی فقیری که سه روز غذا نخورده از تفاوت استیک رستورانهای مختلف بگویم، برای مومنین شراب بریزم و کافران را از زیر قرآن رد کنم. می‌خواهم یک پست بی سر و ته بنویسم.

9 پاسخ به “بروید به جهنم یا هر آن چه دلم خواهد

  1. Hadi آوریل 15, 2014 در 11:54 ب.ظ.

    بسیار هم سر و ته داشت … بیشتر از انچه که باید داشته باشد … عالی:|
    آخ که چقدر دلم برای اون روزای پررونق و پر پُست بودن های عالیِ اینجا تنگ شده …:|
    اصلا باورم نمیشه انقدر اینجا سوت و کور … کم پست بشه از جانب صاحابش ….
    و البته خوانندگان کم معرفتشون… یکیشم خودم… 😐
    ای کـــــــــــــــاش برگرده/دین به اون دوران …

  2. رویا آوریل 21, 2014 در 2:33 ب.ظ.

    قرص هاتو خوردی؟

  3. قلم رو مه 5, 2014 در 2:22 ب.ظ.

    این کارها که چیزی نیست 😉 مهم این است که حالت خوب باشد اخرش مثلن…

  4. nazanin مه 17, 2014 در 4:43 ب.ظ.

    اوه،این واقعا تمایلات سادیستی آدمو تحریک می کنه،و مال همه رو هم،کسی نمی تونه ادعا کنه از همه ی اینا لذت نمی بره،ینی می تونه ولی دروغه ادعاش،و این یه پست بی سر و ته نبود!

  5. fanoos ژوئیه 13, 2014 در 11:37 ب.ظ.

    آقای سراب ساز اینجا قرار نیست از این سوت وکوری در بیاد؟!…

  6. انانیمِسض ژانویه 12, 2015 در 6:37 ب.ظ.

    معفق شدی یه پستِ بی سر و ته بنویسی. حالا برگرد:( بنویس هی دوباره هر روز.

  7. layD ژوئیه 17, 2015 در 12:49 ب.ظ.

    خیلی محشر مینویسید.من واقعا با بعضی از پستاتون گریه گرفت .ممنونم

پاسخی بگذارید

