سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

476روز

گذشته‌ام گم شد! آرام و بی‌ سر و صدا از دستش دادم. حواسم نبود، نمی‌دانم، حافظه‌ام یاری نمی‌کند، همینجا بود، همین کنار، توی همین محیط، چند وبلاگ آن طرفتر. وبلاگی داشتم یواشکی، با نوشته‌های یواشکی، پر از احساسات و افکار یواشکی. نیست! گم شده! آدرسش را می‌زنم، پیغام می‌دهد نویسنده وبلاگ را پاک کرده است. نکرده‌ام! من دو سال است که حتی به سراغش هم نرفته‌ام! در آن وبلاگ نزدیک به چهارصد نوشته داشتم که حالا دیگر ندارم. کلی خاطره و فکر بود که دیگر نیست. هر چه آدرس پست الکترونیکی به ذهنم رسیده که این چند سال داشته‌ام را امتحان کرده‌ام، هر چیزی که بتواند من را به آن نزدیک کند را بکار گرفته‌ام. نیست که نیست!

درونم آشوب شده. من دو سال از زندگی‌ام، که چندان هم خوشمزه نبود، را گم کرده‌ام. سراب ساز سودا ستیز را شُل کردم تا آنجا را سفت بگیرم. حالا اینجا ماتمکده و آنجا گم شده و من مانده‌ام که کجا خودم را بریزم و بپاشم و پرت و خالی کنم. و این احمقانه‌ترین حس و حال و دلیل برای نوشتن یک پست در این وبلاگ، بعد از چهارصد و هفتاد و شش روز است.

پ.ن: کسی هست که هنوز من را اینجا داشته باشد؟!

11 پاسخ به “476روز

  1. یاسر اوت 5, 2015 در 1:55 ب.ظ.

    من دارم

  2. امير عماد اوت 8, 2015 در 1:02 ب.ظ.

    تا همين يك سال پيش كه مرتب پست ميزاشتي ، تا قبل سفرت به تركيه بود يا كجا روز به روز، لحظه به لحظه وبلاگت رو رفرش مي كردم به اميد مطلب و دست نوشته جديدت ، كم كم كه كمرتگ شدي من هم نا اميدتر ميشدم و هفته به هفته مدتي بعد ماه به ماه و حالا چطور بشه بيام
    كاري كه تو با من و بقيه خوانندگانت كردي وبلاگت با تو كرد ، تو منو تو حسرت نوشته هات گذاشتي اون تو رو تو حسرت خاطراتت و گذشته ات
    بارها لعنت فرستادم به اينستاراديو ، پلاس ، تويتتر و همه اون برنامه هايي كه باعث شد برديا رو از سراب ساز سودا ستيز بگيرن
    دلخورم هم از بردياي سوداستيز هم از ليلاي ليدي آل از هر دوتون

  3. kkolii اوت 8, 2015 در 2:07 ب.ظ.

    http://web.archive.org/web

    شاید از اینجا بتونید متن ها رو پیدا کنید.

    • سراب ساز سودا ستیز اوت 8, 2015 در 7:42 ب.ظ.

      نشد که نشد! اون آدرسی که توی ذهنمه (و تقریبا مطمئنم که درسته) یه چیز دیگه از تو آرشیو میاره! یعنی توی همین سایت زدم، اما یه سری متن انگلیسیه که یکی نوشته و هیچ ارتباطی به وبلاگ من نداره! ):

  4. Lady L اوت 9, 2015 در 11:03 ق.ظ.

    تو یکی رو من باید همه جا داشته باشمت. وگرنه که واویلامه : *

پاسخی بگذارید

